2015. már 04.

Kállay-Saunders András élete első nagylemeze

írta: ZsuzsannaLily
Kállay-Saunders András élete első nagylemeze

Delivery Boy

Kállay-Saunders András kiérdemelt sikere folytatódik, az énekes karrierjének egy nagyon fontos állomásához érkezett: márciusban jelenik meg első önálló stúdióalbuma! A rajongók már most jegyezzék fel, hogy március 19-én, az Akvárium klubban lesz a lemezbemutató koncert, ahol elsőként juthatnak hozzá a Delivery Boy nagylemezhez!

 

10431503_904513576247029_7109379555713215338_n.jpg

András még 2014-ben Running című dalával Koppenhágában képviselte Magyarországot az Euróvíziós dalfesztiválon és az előkelő ötödik helyezést érte el, amely minden idők második legjobb magyar euróvíziós helyezése.

A verseny után azonnal felkerült a világranglista 52. helyére, a brit internetes letöltési listán pedig a 69. helyen állt a Running, ilyen sikert magyar dal még soha nem ért el.

Neves külföldi lapok is méltatták, a Running szerintük a legjobb, legidőszerűbb dal a családon belüli erőszakról, kiváló figyelemfelhívó alkotás, elülteti az ember fejében azt a tényt, hogy a kisgyermekek lelkivilága milyen sérülékeny és a felnőttek kötelessége, hogy megóvják őket világunk zord arcától.

Természetesen a Delivery Boy nagylemezen helyt kap a Running, a Juliet és 11 vadonatúj dal.

 

 

Már 2013-ban, Szakos Krisztián producerrel összeállítottak egy albumot, de András maximalizmusa döntő szerepet játszott és elvetette az akkor megírt dalokat.

Nem akartam elhamarkodni semmit! Azt szeretném, hogy amit tőlem kapnak az emberek, az hiteles és tökéletes legyen, nem utolsó sorban magamnak szeretnék megfelelni. Nem tettem rá a lemezre a régebbi rádiós sikereimet, az I Love You-t vagy a My Baby-t sem, egy másik számot, a Mary Joe-t például odaadtam a Rising Star egyik döntősének, Fehérvári Gábor Alfrédnak.

A legújabb felvétel, a Victory a Petőfi Rádióban debütált

 

R&B, rhythm & blues előadó vagyok, de sokszor keverem a rockkal, poppal és más stílussal. Ettől lett a Delivery Boy is egy színes anyag zeneileg. Három dal szövege 18+-os, szókimondó kifejezéseket találtok benne, amin nem akartam változtatni.

Mit takar a lemezed címe?

Sokan nem tudják, hogy mikor Amerikában éltem, iskola mellett pizza futárként dolgoztam. Az emberek lenéztek emiatt, mindig bizonygatták, hogy sohasem lehetek több pizza futárnál. Hadd tegyem hozzá, hogy jól éreztem magam és abszolút büszkén vállalom, hiszen futárként is tisztességes ember voltam, ahogyan ma is, emberként ugyanaz az András maradtam, ettől teljesen független az, hogy énekes lettem. Azért kapta a lemezem a Delivery Boy címet, mert sosem feledem, hogy honnan jöttem és jól esik látni, hogy elértem az álmom, folyamatosan küzdök érte, hiszen ha nem küzdesz, nincs jutalom. Ezt az életutat szeretném érzékeltetni a lemezzel, a zenei sokszínűségemet és mindent, amit tapasztaltam egész eddigi életemben.

Van-e konkrét üzenete a CD-nek, vagy dalnak?

Mindig olyan dolgokról énekelek, amiket láttam, vagy átéltem. Teljesen őszinte CD készült, mindegyik dal egy darab a lelkemből. Fontos számomra a hitelesség és az alázat, miközben senkinek sem próbálok megfelelni, kizárólag magamat szeretném adni.

Lesz-e olyan témájú dal a CD-n, amire a zenéddel akarod felhívni a figyelmet, a Running-on kívül?

Lesznek mély, megindító témák, de a legmegrázóbb a Running.

Készítenél dalt a szegény emberekről?

Rengeteg, még meg nem jelent dal várakozik a „fiókomban”.A szegény emberekről is írtam már dalt, de azt későbbre tartogatom.

Beyonce I am...Sasha Fierce albumán érzékelhető egy kettősség, ahogy bemutatja legbelső énjét az énekesnő. A Delivery boy efféle logika alapján született?

Nagyon örülök, hogy egy zenekarral folytathatom a karrieremet. A Delivery Boy célja az, hogy az emberek megismerjék a sokszínűségemet, azt hogy számtalan stílusban megállom a helyem és teljesen nyitott vagyok a zenei világ felé. A CD-m az egyéniségemet tükrözi, megalkottam a saját lelkem tükörképét. Ez az életem, a színpadon érzem otthon magam.

Melyik dalodra vagy a legbüszkébb és miért?

 

Mindegyik egyformán fontos a számomra, de a legkedvesebb az, amelyik a Nagymamámhoz szól…Szeretném, ha tudná, hogy nagyon hiányzik nekem!

Mesélj a csapatodról kicsit, hogyan találtátok meg az összhangot a banda tagjaival, mi alapján választottad őket?


A gitárosomat (Tóth Ádám ) régóta ismerem, ahogy a basszus gitárosomat (Ernő Bodoczki) is. A Megasztár alatt lettünk barátok. Az ő segítségükkel alakult meg a csapatom. Nagyon jól érezzük magunkat, szeretünk együtt zenélni. Szerencsés vagyok, hogy nem csak tehetséges zenészek, hanem jó barátok is. A csapat egyik mozgatórugója az összhang és ezt a közönség is érezheti. A zenészek eggyé válnak a hangszerrel én pedig magával a zenével.

Az albumon a számokat eleve úgy írtuk, hogy zenekarra szabtuk a zenét. A Delivery Boy-on Veres Mónika Nika működött közre a vokálokban.

Mikor várható a CD megjelenése, lesz-e dedikálás?

 

Március 19-én az Akvárium klubban lesz lemezbemutató koncert. Vár mindenkit szeretettel a Kállay-Saunders Band J Megígérem, hogy hatalmas show lesz!

 

Jegyek elővételes áron kaphatók az Akvárium jegypénztárában és online: http://goo.gl/IxmCvZ

10352952_889711214393932_8308697813315985825_n.jpg

Forrás: MTI és https://www.facebook.com/kallaysaundersofficial?fref=ts

Szólj hozzá

MTI Akvárium Klub Kállay-Saunders András